Od 22 lutego 2021 r. kolekcje kuchenne marki Halupczok wraz z innowacyjnymi rozwiązaniami podziwiać można na antenie ogólnopolskiej stacji informacyjnej TVN 24, w ramach wizerunkowej kampanii telewizyjnej. Billboardy sponsorskie emitowane są na antenie przodującej w rankingu kanałów informacyjnych, tuż przed i po programie „Prognoza pogody”. W marcu br. rusza druga odsłona telewizyjnej kampanii ekskluzywnych mebli kuchennych.
Kluczową osią scenariusza prezentowanego spotu, który na antenie TVN 24 oglądać można do kwietnia 2021 r., jest nieregularnie falowany autorski front meblowy, w różnych odmianach materiałowych i kolorystycznych. Jego unikatowe piękno i wszechstronność zastosowania wyeksponowano w trzech stylistycznie odmiennych kolekcjach mebli kuchennych- Ariana w ciemnej i złotej oprawie oraz w kuchni Madera. W zależności od doboru surowca, z jakiego powstanie oraz technologii wykończenia tworzy aranżacje w dowolnie wybranej stylistyce – eko, glamour, klasycznej czy nowoczesnej.
Na styku designu i technologii
Front meblowy w złotym odcieniu stał się motywem przewodnim projektu kuchni Ariana, nadając jej stylu glamour. Wersję frontu z naturalnego dębu pokrytego eko-olejem wykorzystano przy tworzeniu kuchni Madera w stylistyce skandynawskiej. Nowoczesna kuchnia w stylu industrialnym powstała przy wykorzystaniu frontu meblowego Ariana w czarnej odsłonie. Nieszablonowe wzornictwo i nowatorskie podejście tworzą w prezentowanych kuchniach duet, który daje nieograniczone możliwości w efektownym aranżowaniu przestrzeni. Partnerami kampanii są cenione marki: Miele, Elica, Gaggenau — liderzy wśród producentów innowacyjnych urządzeń gospodarstwa domowego, których rozwiązania stanowią integralny element projektu każdej z aranżacji. Piękno rzemiosła i funkcjonalność, w połączeniu z zaawansowanymi technologiami to przodujący walor eksponowanych w spocie kuchni.
W marcu br. spot telewizyjny Halupczok emitowany będzie w terminie 8–14.03.2021 w paśmie godzinowym: 18.35- 22.51. Zapraszamy do dzielenia z nami tego przełomowego momentu. Do zobaczenia przed szklanym ekranem!
Więcej o kampanii przeczytać można w kanałach mediów społecznościowych Facebook i Instagram wpisując #halupczokwtvn24.