main image: Kuchnie Halupczok na srebrnym ekranie
Kuchnie Halupczok wracają na srebrny ekran. Ponownie rusza telewizyjna kampania ekskluzywnych mebli kuchennych na antenie ogólnokrajowej stacji informacyjnej TVN24. Zapraszamy do poznania kulis powstawania spotu i dzielenia z marką tego przełomowego momentu. Partnerzy kampanii: Gaggenau, Miele, Elica, Bromma Stone

Kuchnie Halupczok wracają na srebrny ekran. Po edycji wiosennej, pora na jesienną odsłonę kampanii tworzonych na indywidualne zamówienie mebli kuchennych, na antenie ogólnokrajowej stacji informacyjnej. Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenie TVN24, przodującej w rankingu kanałów informacyjnych, pierwszej w Polsce stacji nadającej program przez całą dobę. Spot telewizyjny Halupczok będzie można oglądać w terminie październik – listopad br. tuż przed i po programie „Prognoza pogody”, jak również w sąsiedztwie cieszących się popularnością programów publicystycznych, m.in. „Szkło kontaktowe”. Oficjalna premiera spotu odbyła się w dniu 18.10.2021 r. o godzinie 22.13.

Koncepcję telewizyjnego spotu Halupczok oparto, podobnie jak wiosną, na trzech nowatorskich, stylistycznie różnorodnych kolekcjach kuchennych: Ariana w złotej i ciemnej oprawie oraz Madera. Ich mianownikiem wspólnym jest autorski, nieregularnie falowany front meblowy oraz zastosowanie innowacyjnych technologii, w postaci sprzętów i akcesoriów oraz materiałów marek partnerujących kampanii: Elica, Gaggenau, Miele oraz Bromma Stone. Powstanie każdej kuchni marki Halupczok poprzedza proces twórczy oparty na koncepcji projektu oraz doborze unikatowych materiałów i funkcjonalnych rozwiązań.

OBEJRZYJ SPOT

Falowany front meblowy, kluczowe ogniwo spotu, zaprezentowano w wielorakich odmianach materiałowych i kolorystycznych, by dowieźć nieograniczonych możliwości Halupczok w tworzeniu wnętrz o różnej estetyce- od klasycznej, przez skandynawską, boho, czy eko, po nowoczesną.W jesiennej osłonie kampanii do grona jej partnerów dołączyli liderzy wśród producentów innowacyjnych urządzeń gospodarstwa domowego- marka Gaggenau, Miele i Elica oraz importer wyrobów z kamienia- marka Bromma Stone, dzięki którym kuchnie Halupczok od lat słyną z najwyższej jakości, luksusu i zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Więcej o kampanii pozyskać można wpisując hasztag #halupczokwtvn24 w mediach społecznościowych marki (Facebook, Instagram, Youtube) .

Koncepcja spotu: Zespół kreatywny Halupczok
Realizacja: Koral Film

Znajdź najbliższy salon

Odwiedź nas

Współpraca zagraniczna

Zostań partnerem Halupczok

Veneta Cucine

Włoskie meble kuchenne