Wiosną na antenie ogólnopolskiej stacji informacyjnej ruszyła telewizyjna kampania marki Halupczok – symbolizująca wnętrza o szlachetnym, ekskluzywnym wzornictwie. Podobnie jak w poprzedniej edycji, emisja sponsorskich billboardów Halupczok gości na antenie TVN24 przodującej w rankingu kanałów informacyjnych, pierwszej w Polsce stacji nadającej program przez całą dobę. Spoty telewizyjne można obejrzeć tuż przed i po programie „Prognoza pogody”, jak również w sąsiedztwie cieszących się uznaniem programów publicystycznych m.in. „Szkło kontaktowe”.
Koncepcję spotu, nagranego w salonie meblowym w Katowicach, oparto na jednej z najnowszych perełek w produktowym portfolio marki – kuchni Madera. Siłą napędową kampanii są nie tylko walory estetyczne i niepowtarzalna forma, ale również ergonomia projektu i praktyczność rozwiązań. Precyzyjnie wybrane kadry, łączące intrygujący design kolekcji z funkcjonalnością wyposażenia: urządzeń AGD Miele, innowacyjnej generacji 7000 i elektrycznie sterowanego okapu Light, Falmec mają pobudzić wyobraźnię widzów, przenosząc do komfortowo zaaranżowanego wnętrza. Obie firmy, liderzy wśród producentów innowacyjnych urządzeń gospodarstwa domowego, są wyłącznymi partnerami kampanii.
Spot wyreżyserowano tak, by oddać ekskluzywny, indywidualny charakter tworzonych od blisko dwóch dekad, kuchni Halupczok – przestrzeni dla osobistych doznań. Zaprosić w podróż do świata kunsztu, stylu i gustownych detali.
Oficjalna premiera spotu odbyła się 18 kwietnia br. czasie antenowym, w którym stacja cieszy się największą popularnością.
Koncepcja spotu: Zespół kreatywny Halupczok
Realizacja: Rumburak Produkcja Filmowa
Modelka: Agnieszka Praszałowicz