Newsy
Wyłączni PARTNERZY kampanii: Miele, Falmec
Znamy już finalistkę tegorocznego plebiscytu "Wybór architekta". Kolekcję MADERA w ciemnej oprawie, nowość w produktowym portfolio Halupczok, architekci i projektanci wnętrz uznali za swoją faworytkę. Do plebiscytu "Wybór Architekta" ogłoszonego z okazji premiery kolekcji 2021 marki Halupczok, zaproszono wytrawnych estetów i ekspertów nietuzinkowych aranżacji wnętrz. Kuchnia Madera stanęła w szranki z FENICE, drugą kolekcją, równolegle świętującą swój debiut. Ocenie podlegały: wzornictwo, koncepcja projektu, funkcjonalność i innowacyjność rozwiązań oraz ogólne wrażenie estetyczne.
Kuchnie Halupczok wracają na srebrny ekran. Ponownie rusza telewizyjna kampania ekskluzywnych mebli kuchennych na antenie ogólnokrajowej stacji informacyjnej TVN24. Zapraszamy do poznania kulis powstawania spotu i dzielenia z marką tego przełomowego momentu.
Partnerzy kampanii: Gaggenau, Miele, Elica, Bromma Stone
Z radością prezentujemy najnowsze wydanie Magazynu Halupczok nr 2/2021. Wraz z jego lekturą wspólnie udamy się w inspirującą podróż do świata wnętrz Halupczok, zdradzimy tajniki biznesowego sukcesu, a na koniec oczarujemy rzemieślniczym kunsztem kuchni, odzwierciedlających cechy osobiste ich właścicieli. W tym numerze Magazynu udowadniamy, że mimo chwiejnej sytuacji na świecie, nie zbaczamy z wyznaczonego kursu. Zachęcamy do lektury Magazynu w wersji drukowanej, która dostępna jest we wszystkich 13 salonach firmowych oraz e-wersji, którą podbrać można TUTAJ.
Partnerzy wydania Magazyn Halupczok 2/2021:
Gaggenau
Siemens
Franke
Niemann
Salony
Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Nasz zespół konsultantów i doradców pomoże w podjęciu decyzji, by Twoja wymarzona kuchnia przybrała realne kształty. Skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób:
tel./fax +48 77 465 14 76
biuro@meble-halupczok.pl